【 門戶能量校準及宇宙之心激活冥想】
Invocation for the Aion Portal Alignment and Cosmic Heart Activation

I call upon the Overlighting of Mother/Father God,
呼請父神/母神耀眼的光的臨在

and all the Beings of Light from On High I personally acknowledge,
呼請我所崇敬的天上諸位光的存有

as I now merge with my Beloved I Am Presence,
現在,我與摯愛的“我是存在”合而為一

the Highest Light I Am within the Cosmic Heart of All Creation.
我是最高的光,我在所有被創造的宇宙的宇宙之心當中

I now link into the Unity Grid of Divine Love,
現在我與神聖之愛的合一網格連結在一起

and ground into the Crystalline Heart of Mother Earth,
並根植於水晶般的地球之心

connecting now to the Light Workers, star seeded ones, and all the Beings of Light from On High assisting in this Golden Age of Light.
並連結到光之工作者、星際種子,以及在光的黃金時代進行協助的天上諸位光的存有

I now connect into the inner Earth Sun, the Sun, Central Sun and now Great Central Sun,
現在,我與地球中央太陽、我們的太陽、銀河中央太陽以及大中央太陽相連結

as I am wrapped in the beautiful copper-gold and pink-gold flames of Solar Christ Consciousness,
我被包覆在金銅色及粉金色的太陽基督意識的美麗火焰中

through the Overlighting of Helios and Vesta.
經由太陽神及Vesta女神耀眼的光芒

I now experience the Aion Portal Activation;
我體驗到AION門戶的開啟

as this heliocentric formation activates through Mercury, Venus, Jupiter, Saturn, Neptune and Pluto,
經由水星、金星、木星、土星、海王星及冥王星,以太陽為中心的排列產生的激活

and these planets form a six-pointed star mandala around the Sun,
以及這些行星繞著太陽形成的六茫星的曼陀羅

this configuration of the six-pointed star now activates through all planets in this Solar System,
這個六茫星結構經由太陽系所有行星的協助現在已經激活了

and now expands into a star-tetrahedronal shape,
lifting all Life into a greater level of Solar Christ Consciousness.
這個結構擴展成四面體的型態,將所有生命提升到太陽基督意識的更大層面

A diamond star tetrahedron now activates within my heart chakra,
現在在我的心輪有一個鑽石四面體被激活

(譯者註:金字塔就是四面體結構,兩個四面體交疊,投射成平面狀態,就能形成六芒星的形狀)

and within my original Divine-Eight Blueprint,
並且在我們本源的神聖的藍圖內

aligning me to the Will of God,
把我們與神的意志校準

and taking me deeper into my service work,
帶我進入更深的服務的旅程

as this sacred transfiguring Flame of Divine Love.
因為神聖之愛的轉化火焰

I now activate the seven multidimensional Petals of Light within my heart chakra.
現在我心輪中的七個多重維度的光的花瓣被激活了

I now merge with my Lemurian/Atlantean and ancient Egyptian Self,
showing me the Pathway of Wisdom.
現在我與列穆尼亞、亞特蘭提斯以及古埃及的我再度合一
指引我智慧的道路

I now merge with my Fairy/Devic Self,
showing me the Pathway of Manifestation.
現在我與神話中的我再度合一
指引我顯化的道路

I now merge with my Christed ET Self,
showing me the Pathway of Illumination, Insight and Understanding.
現在我與像基督般的外星生命的我再度合一
指引我光明、洞察及領悟的道路

I now merge with my Mermaid/Merman/Dolphin and Whale Self,
showing me the Pathway of Joy and Bliss.
現在我與美人魚、雄人魚、海豚及鯨魚的我再度合一
指引我喜悅及祝福的道路

I now merge with my Human Angel Self,
showing me the Pathway of Unity Consciousness.
現在我與人間天使的我再度合一
指引我合一意識的道路

I now merge with my Dream Self,
showing me the Pathway of Freedom.
現在我與夢中的我再度合一
指引我自由的道路

I now merge with my Higher Self and Beloved I Am Presence,
showing me the Pathway of Divine Love.
現在我與高我及摯愛的“我是存在”再度合一
指引我神聖的愛的道路

These seven multidimensional Petals of Light now activate within the heart chakra of Mother Earth.
現在這七個多重維度的光的花瓣在地球母親的心輪中激活了

They create seven streams of Crystalline Solar Light,
祂們創造了七道水晶般的太陽光

carrying the vibration of wisdom, manifestation, illumination, insight and
understanding, freedom, joy, bliss, Divine Love and Unity Consciousness,
and now enter into the 12 Golden Solar Sun Disc Discs within and around the Light Body
of Mother Earth.
帶著智慧、顯化、光明、洞察、領悟、自由、喜悅、祝福、神聖之愛及合一意識的頻率
並且進入到在地球母親的光體內及光體周圍的12個圓盤般的金色太陽

These Crystalline Solar Light frequencies now bathe all Life on this sacred earth,
現在所有神聖地球上的生命都沐浴在水晶般的太陽光頻率中

as these seven radiating streams of Solar Christ Consciousness and Source Light now connect into the earth chakra points, leylines and sacred sites,
現在七道太陽基督意識及源頭之光已經與地球脈輪、史前地貌及神聖位置連結

and now back into my heart chakra.
並且回到我的心輪中 
As a recalibration of my DNA occurs,
我的DNA的校準開始發生了

taking me ever deeper into the New Earth Templates of Divine Love, and One Unity Consciousness.
並把我帶入更深層的新地球神聖之愛的模式中,以及合一意識之中

I now merge with my Beloved I am Presence,
現在我與摯愛的“我是存在”合一了

experiencing the Group I AM Avatar Consciousness of Light,
我經歷到我就是光的神人意識的群體

as I actualize my inner Crystalline Solar Sun Disc of Light within my heart.
我完成了我心中的水晶般光的太陽圓盤

And now, as we experience Comet Ison passing closest to Earth on November 28th,
現在我們經歷到艾桑彗星於11月28日很近地經過地球

I assist in actualizing these seven Divine streams of Crystalline Solar Light,
我協助完成了這七道神聖的水晶般的太陽光

as I visualize these seven Petals of Light activating from my heart chakra into the heart chakra of Mother Earth,
我觀想這七片光的花瓣從我的心輪進入到地球母親的心輪中,並且被激活了

and from here, into the 144 Unity Grid of Divine Love,
並且從這裡進入到144個神聖之愛的合一網格中

and now, into the hearts and minds of all Humanity,
並且現在進入到所有人類的內心及心智中

allowing all Life the opportunity to awaken to their magnificence and Light,
並允許所有生命都有機會喚醒他們自我的輝煌及光亮

through wisdom, manifestation, illumination, insight and understanding, freedom, joy, bliss, Divine Love and One Unity Consciousness.
經由智慧、顯化、光明、洞察、領悟、自由、喜悅、祝福、神聖之愛及合一意識

Surrounded in the etheric, electronic ring of Solar Christ Consciousness,
and wrapped in the sacred copper-gold and pink-gold flames of Helios and Vesta,
我們被太陽基督意識的乙太電子環給圍繞著,並且被神聖的太陽神及Vesta神的金銅色及粉金色的火焰給包覆著

I now come back into my sacred space,
現在我回到了我的神聖空間

grounding once more into the Crystal Heart of Mother Earth.
再度與水晶般的地球母親的心錨定在一起

I Am a sacred transfiguring Flame of Divine Love,
我是神聖之愛的神聖轉化火焰

in service to Mother Earth and all her Life,
我服務於地球母親及一切生命

co-creating Heaven on Earth,
並共同創造地球上的天堂

in this Golden Age of Light.
在黃金時代的光之中

I Am All That I Am.

我是我所是
 
 
 
 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    拉麗安娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()